Wednesday, December 22, 2010

heppy nyer,,,

alhamdullilah,,


heppy nyer ary nyh taw,,ta sngke lak boley dpt sumer a dalm setiap subjek yn aku ambil,,8A,,itulah result yang dalam PEPERIKSAAN MENENGAH RENDAH  atau lbey dikenali sbagai PMR,,hmm,,aku bersyukur la sangat sangat,,hari nie pade tanggal 23 desember 2010,,aku dapt epykan family aku juger,,hehe,,


bkn cbb tuh je,,kawan kawan aku pown dapat result cam aku juga,,haha,,lagi lagi
AZRIL AZRAN MAZRI,,BEN_I0 SISTERS,,
~ecah,alia,aidura,diana,atul,amy,nadiah,anis,iman,tinah,,,,
n MUHAMMAD AIMAN FAIZ ,,(deskmate aku)...
wah,,aku bebet0l besyukur lah,,sbb ushe yang aku dan kawan kawan aku buat ni buah kan hasil gak la,,hmm,,bersyukur ke hadrat ilahi,,


hahaha,,aku dapat jumpe kawan kawan aku yang tersyng lagi,,al maklumlah,,
dah lamer ta jmpe denga mereke,,lbey kurang 2 bulan juga la,,lepas nie dpat la jmpe dengan mereke semua,,jmper cikgu cikgu yang dirindui,,


dan semua penghuni di MAKTAB RENDAH SAINS MARA MERSING@MRSM MERSING,,
kepada kawan kawan ku,,tahniah atas kejayaan anda n kepada cikgu2 MRSM MERSING,terima kasih kerana mendidik kami semua hingga berjaya,,


hmm,,tpi,SPM belum selesai lagi,,aku akan buat yang terbaik untuk peperiksaan yang akan datang,,hmm tuh jeh kot,,dah tak taw pe na tulis pe lgi,,bersyukur sangat,,,




YA ALLAH,TERIMA KASIH KERANA ENGKAU TELAH MAKBUL KAN D0A KAMI SEMUA DENGAN MEMBERIKAN KEJAYAAN PADA KAMI,,HANYA PADAMU TEMPAT KAMI MEMOHON SESUATU,,


AMIN,,..


sekian saje,,

0 comments:

Post a Comment