Wednesday, December 22, 2010

result oo result,,,



huu,,,tepat jam 1.8 minit pagi pde 23 december 2010 aku memulakan taep,,,,,adush perasaan tak0t gler bler tunggu result PMR yang bakal keluar beberape jam lgi..ad0y,,,peraaan bempur baur taw ta,,ish ta taw pe yang akan ye jadi hari ni,,,arap nyer dapat la result yang mmbanggekan yek,, 




dapat la aq menaikan name keluarge tecinte kal0 dapat result yang baik nnty,,dapat juge naik kan nmer MAKTAB RENDAH SAINS MARA MERSING,,,


haha,,,berape 0rang agk nyer y dapat keputusan semua A la,,menak0tkan bet0l la,,eyh,,,aku rase kawan kawan aku yang laen terutamenyer U.N.D.E.R_8 p0wn rase ape yang aku rase k0t,,aku ta saba na tunggu beberape jam nyh,,,tapi tak0t jugak kan,,,kiter bukan nyer taw pe yang tejadi nnty kan,,aku tak0t sangat sangat nyh...




YA ALLAH BANTULAH HAMBAMU INI,,,BERIKANLAH KAMI KEJAYAAN YANG INGIN KAMI KECAPI INI,,AMIN,,,hmm,,ta taw la na tulis pe lagi untok mmbayang kan perasaa tak0t aku nyh,,,sampai disini jela k0t,,,nnty lpas dapat result aku akan penuhkan blog nie lagi,to U.N.D.E.R_8 yang disayangi,,semoge korang semue berjaye yek,,amin,,




sekian..salam,,,

0 comments:

Post a Comment